5/4/13

Φανή Δρακοπούλου - Η ήρεμη δύναμη της νύχτας

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ: Φανή Δρακοπούλου. Μας μιλάει για το ολοκαίνουριο videoclip με Τσιμιτσέλη, το ατύχημα του Νότη και το διφορούμενο στίχο ''θέλω να τα πιω''Η Φανή Δρακοπούλου είναι μία ανερχόμενη τραγουδίστρια που συγκεντρώνει τις καλύτερες κριτικές πρώτα από όλα από τους "μεγάλους" του χώρου της όπως ο Γιάννης Πάριος, ο Βασίλης Καρράς, η Νατάσσα Θεοδωρίδου, ο Νότης Σφακιανάκης αλλά και νεώτεροι όπως ο Νίκος Βέρτης.

Η Φανή Δρακοπούλου είναι μία ανερχόμενη τραγουδίστρια που συγκεντρώνει τις καλύτερες κριτικές πρώτα από όλα από τους "μεγάλους" του χώρου της όπως οΓιάννης Πάριος, ο Βασίλης Καρράς, η Νατάσσα Θεοδωρίδου, ο Νότης Σφακιανάκης αλλά και νεώτεροι όπως ο Νίκος Βέρτης.
"Ηρεμη δύναμη" τη χαρακτηρίζουν κι εκείνη δε διαφωνεί καθόλου με αυτό.
Αυτή την εποχή είναι στο στούντιο για το νέο της album, ενώ ο Βασίλης Καρράς έγραψε τους στίχους και ο Μιχάλης Τουρατζίδης μουσική στο καινούριο της τραγούδι με τίτλο "Εκκρεμότητες" που έγινε πρόσφατα videoclip με τη συμμετοχή του Γιάννη Τσιμιτσέλη.

Ε.Σ.

Καλή χρονιά! Πώς σε βρίσκει το 2013?

Καλη χρονιά και σε σας ! Το 2013 με βρίσκει…αισιόδοξη για το μέλλον! Το 2012 ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά και για μένα, όπως πιστεύω και για τον περισσότερο κόσμο από όλες τις απόψεις…Ας ελπίσουμε πως η καινούργια χρονιά θα είναι καλύτερη !

Πάριος, Γονίδης, Σφακιανάκης, Βέρτης…. Έχεις συνεργαστεί σε διάφορα επίπεδα με τεράστια ονόματα. Νιώθεις πως πραγματοποιούνται τα όνειρά σου?

Φανή Δρακοπούλου - Η ήρεμη δύναμη της νύχτας
Σιγουρα η συνεργασία με ονόματα τέτοιου μεγέθους ήταν όνειρα που αισθάνομαι ότι πραγματοποιούνται! Είναι όμως και αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς. Είναι ο κόπος και η προσπάθεια 10 χρόνων που είμαι στο επάγγελμα τα οποία δείχνουν σιγά σιγά και σταθερά να αποδίδουν καρπούς. Αισθάνομαι πολύ τυχερή που βλέπω ότι πετυχαίνω τους στόχους μου και έχω στο πλευρό μου τόσο σημαντικούς ανθρώπους που με αγαπούν και με εκτιμούν σαν άνθρωπο αλλά και ταλέντο όπως λένε. Τους ευχαριστώ πάρα πολύ.

Ετοιμάζεις νέο άλμπουμ. Σε τι πλαίσια θα κινηθεί αυτή η δουλειά?

Φανή Δρακοπούλου - Η ήρεμη δύναμη της νύχτας
Ναι ετοιμάζω καινούργια δισκογραφική δουλειά. Θα περιλαμβάνει όπως πάντα λαϊκά τραγούδια αλλά με μια πιο σύγχρονη ματιά στην ενορχήστρωση τους. Τραγούδια τα οποία υπογράφουν ο Βασίλης Καρράς, ο Σταμάτης Γονίδης με τον οποίο έχουμε πει και ένα ντουέτο, ο Νίκος Βέρτης και πολλές άλλες συνεργασίες-έκπληξη ! Παράλληλα, ετοιμάζω και το πρώτο μου live cd που έχει ηχογραφηθεί στην " Ιερά Οδό" όπου έχω την τύχη να εμφανίζομαι φέτος με τον Νότη Σφακιανάκη . Είμαι πολύ ενθουσιασμένη και με τα 2 album γιατί γίνονται πραγματικότητα χάρη στην υποστήριξη όλων αυτών των ανθρώπων.

Το Πώς Μπορείς κυκλοφορεί ψηφιακά, με την υπογραφή του Νίκου Βέρτη και του Γιώργου Τσοπάνη. Ποια είναι η σχέση σου με την τεχνολογία γενικότερα?

Ναι κάποια τραγούδια μου έχουν ήδη κυκλοφορήσει σε ψηφιακή μορφή και αυτό πιστεύω ότι είναι και το μέλλον! Το ιντερνετ έχει μπει για τα καλά στη ζωή των ανθρώπων και εμένα προσωπικά με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στην καθημερινότητά μου, αλλά και στη δουλειά μου που σε επίπεδο επικοινωνίας με το κοινό. Έχω τις προσωπικές μου σελίδες σε Facebook και twitter τις οποίες διαχειρίζομαι προσωπικά και μου προσφέρουν άμεση επικοινωνία με φίλους και θαυμαστές. Αγαπώ το ιντερνετ και πιστεύω ότι είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για όλους αρκεί να ξέρεις τι να κρατήσεις από αυτό και τι να πετάξεις..!

Ποια στιγμή της μέχρι τώρα πορείας σου θα σου μείνει αξέχαστη?

Η στιγμή που τραγούδησα μαζί με το Γιάννη Πάριο! Και που τη θυμάμαι ανατριχιάζω! Θα είναι για πάντα χαραγμένη στο μυαλό μου και την ψυχή μου. Αλλά και κάθε βράδυ που βρισκόμασταν μαζί στη σκηνή είχε να μου διδάξει κάτι καινούργιο.... Είναι «τεράστιος» σαν καλλιτέχνης και με όλη την αγάπη και το σεβασμό που νιώθω για εκείνον, αισθάνομαι ότι είναι ο καλλιτεχνικός μου πατέρας.

Εσύ για να χαλαρώσεις τι μουσική ακούς?

Μου αρέσει πάρα πολύ το πιάνο και με χαλαρώνει πολύ όταν ακούω το συγκεκριμένο όργανο μουσικής ...

Με ποιον συνάδελφο θα ήθελες πολύ να συνεργαστείς?

Υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοί μου, άντρες και γυναίκες που θαυμάζω και θα ήθελα να συνεργαστώ. Άλλωστε θεωρώ ότι ο καθένας είναι μοναδικός σε αυτό που κάνει και από όλους έχεις να μάθεις και κάτι !Έχω όμως ιδιαίτερη αδυναμία στην Άννα Βίσση, τη Νατάσσα Θεοδωρίδου, τον Αντώνη Ρέμο, το Γιάννη Πλούταρχο και φυσικά το Νίκο Βέρτη τους οποίους θαυμάζω για τη φωνή αλλά και τα τραγούδια τους.

Στο χώρο σε χαρακτηρίζουν ήρεμη δύναμη… συμφωνείς με αυτό?

Αποδέχομαι το χαρακτηρισμό γιατί κι εγώ έτσι αισθάνομαι! Οι άνθρωποι που με γνωρίζουν ξέρουν ότι είμαι ένας πολύ ήρεμος και χαμηλών τόνων άνθρωπος στην καθημερινή μου ζωή και ότι στη δουλειά μου κυριολεκτικά μεταμορφώνομαι! Δε με αναγνωρίζουν! Η αλήθεια είναι ότι αγαπώ τόσο πολύ αυτό που κάνω που με γεμίζει πάθος. Γι' αυτό με βρίσκουν πιο δυναμική πάνω στη σκηνή. Είναι ο χώρος όπου μπορώ να εκφραστώ σαν καλλιτέχνης και να βγάλω όλη την ενέργεια που έχω μέσα μου σαν άνθρωπος.

Πες μας το top 5 σου των καλύτερων άλμπουμ για τη χρονιά που πέρασε

Αντώνης Ρέμος, Γιώργος Μαζωνάκης, Νατάσσα Θεοδωρίδου, Μιχάλης Χατζηγιάννης και Νίκος Βέρτης.

Και τέλος, αν είχες να επιλέξεις ένα άλμπουμ για να παίξει σε όλα τα σχολεία της Ελλάδας στο πλαίσιο ενός μαθήματος Μουσικής Εκπαίδευσης, ποιο θα ήταν αυτό?

Η «Ρωμιοσύνη» του Γιάννη Ρίτσου σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη με την αξεπέραστη ερμηνεία του Γρηγόρη Μπιθικώτση. Για μένα έχει την ίδια βαρύτητα με…τον εθνικό μας ύμνο! Θεωρώ ότι αυτό το album αποτελεί από μόνο του ένα μάθημα πατριδογνωσίας που ειδικά στις μέρες μας το έχουμε απόλυτη ανάγκη…
«Aυτά τα δέντρα δε βολεύονται με λιγότερο ουρανό,
αυτές οι πέτρες δε βολεύονται κάτου απ' τα ξένα βήματα,
αυτά τα πρόσωπα δε βολεύονται παρά μόνο στον ήλιο,
αυτές οι καρδιές δε βολεύονται παρά μόνο στο δίκιο…»