5/4/13

Φανή Δρακοπούλου: «Έχω αρκετή υπομονή και επιμονή μέσα μου για να πετύχω τους στόχους μου και τα όνειρά μου»

Φανή Δρακοπούλου: «Έχω αρκετή υπομονή και επιμονή μέσα μου για να πετύχω τους στόχους μου και τα όνειρά μου»

Η Φανή Δρακοπούλου σε συνέντευξή της εξομολογήθηκε πώς είναι σαν χαρακτήρας.

«Είμαι πολύ ευαίσθητη. Αγαπώ τους ανθρώπους και τους συγχωρώ πολύ εύκολα. Έχω αρκετή υπομονή και επιμονή μέσα μου για να πετύχω τους στόχους μου και τα όνειρά μου. Κάποιες φορές πέφτω ψυχολογικά και τα βλέπω όλα μαύρα, αλλά αυτό είναι η αρχή για να μπορέσω να ξανασκεφτώ θετικά.
Έχω αρκετή αισιοδοξία μέσα μου και θέληση για ζωή. Αυτή η χρονιά που πέρασε ήταν πολύ δύσκολη για εμένα, γιατί έχασα τον μπαμπά μου. Μέσα από αυτή την απώλεια κατάλαβα πολλά για τον εαυτό μου, τον χαρακτήρα μου, τους ανθρώπους και τη ζωή γενικά. Υπήρχαν πράγματα που δεν μπορούσα καν να τα σκεφτώ ή να τα συνειδητοποιήσω. Έχω γίνει πιο ευαίσθητη, αλλά και πιο σκληρή και δυνατή ως άνθρωπος. Αυτό ειλικρινά δεν ξέρω πώς το έχω καταφέρει», δήλωσε στην εφημερίδα «Espresso».