5/4/13

"Δεν τα πουλάω όλα για την καριέρα"! Διαβάστε όλα όσα είπε στη NEWS!

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ - ΦΑΝΗ ΔΡΑΚΟΠΟΥΛΟΥ: Εντυπωσιακή και ταπεινή, παραδοσιακή -αλλά δεν ξεχνάμε πως έκανε καριέρα με το «Θέλω να τα πιώ»-, η Φανή Δρακοπούλου φανερά αλλαγμένη, πλέον μοιράζεται τη μαρκίζα με τους κορυφαίους Έλληνες τραγουδιστές όπως ο Καρράς, ο Πάριος και ο Γονίδης. Τι της βρήκαν όλοι αυτοί και τι μας είπε για τη σχέση της με το Νότη Σφακιανάκη, το πρόσφατο ατύχημα και το... μάτι που έχουν ρίξει στην Ιερά Οδό!



Συνέντευξη Μάνος Κιαπόκας
Πώς ξεκίνησες το τραγούδι; Tι θυμάσαι από τα πρώτα σου βήματα;
Τελειώνοντας το σχολείο πήγα σε μια οντισιόν στη Λάρισα στο «Ρίο», ένα ιστορικό μαγαζί και με δέχτηκαν. Ξεκίνησα πολύ απλά και ομαλά. Δεν υπολόγιζα να κάνω κάτι άλλο ή να ασχοληθώ με διαφορετικό επάγγελμα. Ο μπαμπάς μου με επηρέασε αρκετά γιατί αγαπούσε πολύ το τραγούδι.
Άρα δεν ήσουν από εκείνα τα παιδιά που το έκρυβαν από τους γονείς τους...
Στην αρχή το έκρυβα για να μη με κρίνει ο μπαμπάς μου αυστηρά, επειδή τραγουδούσε πολύ καλά. Στην πορεία έγραψα μια κασέτα με τη φωνή μου και έτσι με άκουσε πρώτη φορά.
Ήσουν πάντα λαϊκή τραγουδίστρια ή είχες κάποτε και πιο pop επιλογές;
Tα βιώματά μου μέσα στο σπίτι ήταν πάντα λαϊκά τραγούδια από τον πατέρα μου. Άπειρες κασέτες με λαϊκούς τραγουδιστές. Το pop το αγαπούσα αλλά δεν ήταν κάτι που μου ταίριαζε να το τραγουδήσω. Κάνω πάντα αυτό που μου ταιριάζει και δεν θέλω να βγαίνω από τα νερά μου. Αν κάτι μπορώ να το υποστηρίξω και να το εξελίξω, το κάνω. H αλήθεια είναι ότι και να θέλω κάτι διαφορετικό, η φωνή και η ταυτότητά μου είναι λαϊκή και θα φανεί πολύ ψεύτικο.
Βλέπω συνεργασία με Πάριο και Σφακιανάκη, ντουέτο με Γονίδη, τραγούδι από Καρρά και Βέρτη στην πρώτη του μάλιστα στιχουργική απόπειρα. Τι σου βρήκαν -πιστεύεις- όλοι αυτοί οι μεγάλοι τραγουδιστές;
Όλοι αυτοί οι καλλιτέχνες με ξέρουν εδώ και πολλά χρόνια και με εκτιμούν και σαν τραγουδίστρια και σαν άνθρωπο και ήθελαν να μου γράψουν τραγούδια. Είμαι πολύ ευτυχισμένη και αισθάνομαι τυχερή, όλοι αυτοί να ασχολούνται μαζί μου και να λένε και τόσο καλά λόγια για εμένα.
Ετοιμάζεις το πρώτο σου live CD;
Ναι, ηχογραφώ τώρα στο μαγαζί και θα πω και διάφορα τραγούδια από γνωστούς καλλιτέχνες αλλά και digital κομμάτια που είχα ως τώρα και ακυκλοφόρητα.
Δουλεύεις σκληρά; Mελετάς, κάνεις πρόβες; Ή επαναπαύεσαι στην επιτυχία;
Δέκα χρόνια στη νύχτα, τα πρώτα έξι εργαζόμουν 7ήμερα. Σε καθημερινή βάση δούλευα με τον εαυτό μου μελετώντας, προσπαθώντας διαρκώς πάνω στην πίστα. Τότε τα πράγματα ήταν πιο εύκολα. Θυμάμαι ανέβαιναν οι εταιρείες, διάλεγαν άτομα που πίστευαν ότι μπορούν να ξεχωρίσουν και κάπως έτσι προέκυψε τότε και το πρώτο δισκογραφικό βήμα με τη Sony BMG. To 2006 κατέβηκα στην Αθήνα με τον Ανδρέα Στάμο και το Γιώργο Γιαννιά.
Δέχεσαι την κριτική από τον κόσμο;
Φυσικά, είναι κάτι που σε βάζει στη διαδικασία να σκεφτείς και να βελτιωθείς. Πολλές φορές πέφτουν και μέσα. Μπορείς να δεις τον εαυτό σου όπως τον βλέπουν οι άλλοι. Έχει τύχει κατά καιρούς να φορέσω και φορέματα-παγίδες, που δεν ταίριαζαν στην προσωπικότητα μου, επηρεάστηκα από άλλες τραγουδίστριες. Στην πορεία βρήκα την ταυτότητά μου, παλιότερα δεν το έβλεπα όλο αυτό τόσο σοβαρά, πλέον προσέχω τα πάντα.
Με τα social media ασχολείσαι; Άκουσα είχες και μια περιπέτεια με τα προσωπικά σου στοιχεία.
Όταν είσαι επώνυμος ο κόσμος ψάχνει παραπάνω το τι κάνεις. Δεν δίνω σημασία. Αν δω κάτι πολύ σοβαρό θα κινηθώ νομικά, αλλά γενικά δεν πολυασχολούμαι. Το περιστατικό στο οποίο αναφέρεσαι, έληξε, δεν πήρε διαστάσεις.
Πριν λίγες μέρες τράκαρε ο Νότης Σφακιανάκης. Πώς το έμαθες;
Σε δέκα λεπτά θα έβγαινα να τραγουδήσω όταν με ενημέρωσαν ότι τράκαρε ο Νότης στο δρόμο προς το μαγαζί. Ανησύχησα πάρα πολύ, χάλασε η διάθεσή μου, δεν μου είχε ξανασυβεί κάτι παρόμοιο. Μέχρι να μάθω ότι δεν είχε πάθει κάτι ήμουν σοκαρισμένη. Δεν έχει καμία σημασία αν δεν δούλεψε το μαγαζί, σημασία έχει να είναι καλά ο Νότης.
Πες μου για τον Νότη και τη σχέση σου με αυτόν τον ιδιαίτερο άνθρωπο.
Τον γνώρισα στις πρόβες, ειλικρινά είναι ένας υπέροχος άνθρωπος που δεν κάνει ποτέ στην άκρη. Τα ελέγχει όλα και αυτό είναι το μυστικό της επιτυχίας του. Χτίζει ένα πρόγραμμα και προσέχει όλους τους συνεργάτες του, μας βοηθάει, κοιτάζει να μας βγάλει ό,τι καλύτερο έχουμε μέσα μας. Σε εμένα δεν έχει κάνει κανένα παράπονο. Σαν χαρακτήρας μπορεί να δείχνει ιδιόρρυθμος αλλά κατά τη γνώμη μου είναι αληθινός και αυτό που σκέφτεται θα σου το πει. Αν ο Νότης σε συμπαθήσει θα σου δώσει περισσότερα πράγματα στην πορεία. Μεσολάβησε στον επιχειρηματία να μου αυξήσει το πρόγραμμα, με βοήθησε αρκετά.
Όσον αφορά στο πρόγραμμα στην «Ιερά Οδό», θα συνεχίσει; Γιατί ακούμε ότι ανοιγοκλείνει...
Όχι συνεχίζουμε κανονικότατα, το μαγαζί έχει κλείσει μόνο μια μέρα που ο Νότης ήταν άρρωστος και όταν τράκαρε. Προφανώς έχει «πέσει μάτι» πάνω! Εγώ ζω την επιτυχία του Νότη μέσα στο μαγαζί αλλά και ο κόσμος που τον βλέπει...
Στην πρώτη σου δουλειά τι μεροκάματο πήρες; Και τι έκανες με τα χρήματα αυτά;
Δεν θα σου πω αλλά ήταν περισσότερα από όσα μου έδινε ο μπαμπάς μου χαρτζιλίκι. Για την εποχή ήταν ένα πολύ καλό μεροκάματο για να ξεκινήσει μια τραγουδίστρια και να ανοίγει το πρόγραμμα. Σκέψου ότι ήταν 6ήμερα τότε. Προέρχομαι από μια μέτριας οικονομικής επιφάνειας οικογένεια με πέντε παιδιά. Ήμουν μοναχοκόρη και δεν μου έλειψε τίποτα, χωρίς, όμως, να έχω πάρα πολλά. Χάρηκα όταν στα 18 μου χρόνια έβγαλα τα δικά μου χρήματα. Αγόρασα ό,τι δεν είχα πάρει πριν. Στην πορεία έκανα και οικονομίες...
Το πρώτο σου σουξέ ήταν το «Θέλω να τα πιω». Ο τίτλος παρεξηγήθηκε από πολλούς, είχες ενστάσεις όταν το ερμήνευσες;
Είχα γράψει ήδη το δίσκο όταν είδα με τον παραγωγό ότι έλειπε ένα χορευτικό τραγούδι. Η Ελένη Γιαννατσούλια έγραψε το στίχο πάνω στη μελωδία. Και το έκανε μόλις σε ένα βράδυ, γυρνώντας από τα μπουζούκια. Έγινε φοβερή επιτυχία και παίζεται ακόμα στα clubs και στα μαγαζιά. Είχα ακούσει, όμως, και διάφορα για το στίχο που παρέπεμπε σε διάφορα, μου το έλεγαν οι φίλοι μου και γελούσαν... Στην αρχή, επειδή ήμουν πρωτοεμφανιζόμενη, φοβήθηκα μην παρεξηγηθώ ότι εννοώ κάτι άλλο, αλλά νομίζω ότι με τα χρόνια ο κόσμος κατάλαβε. Το τραγούδι λέει ότι θέλω να μεθύσω για να μπορέσω να σου πω σ' αγαπώ.

Συνεργάζεσαι τελευταία μόνο με άντρες. Με ποια γυναίκα θα ήθελες να δουλέψεις;
Θαυμάζω πάρα πολύ την Άννα Βίσση από μικρή αλλά και τη Νατάσα Θεοδωρίδου που την εκτιμώ και σαν άνθρωπο. Δεν θα έλεγα όχι όμως και σε άλλες τραγουδίστριες. Από όλους μπορείς να μάθεις και να πάρεις πράγματα.Στη Θεσσαλονίκη δουλεύεις συνήθως πρώτο όνομα και μόνη σου στα μικρά μαγαζιά. Δεν το κάνουν πολλές γυναίκες...Είχα μια λογική από μικρή να μπαίνω στα βαθιά και να τολμώ, αλλά μόνο από τη στιγμή που αισθάνομαι σίγουρη. Για να το κάνεις αυτό πρέπει να έχεις τεράστιο ρεπερτόριο και να μπορείς να κινείς μόνος σου την ορχήστρα για τρεις ώρες ελεύθερου προγράμματος. Να είσαι και DJ ταυτόχρονα βλέποντας τις απαιτήσεις του κόσμου και πιάνοντας το σφυγμό του. Αν δηλαδή χρειαστεί μπορώ να ερμηνεύω δύο ώρες μπαλάντες σε μια καρέκλα ή να πιάσω έναν τόνο και να πω δεκάδες ζεϊμπέκικα.
Είσαι μια ωραία γυναίκα. Έχεις πέσει ποτέ θύμα σεξουαλικής παρενόχλησης στη δουλειά σου;
Ποτέ δεν μου έχει τύχει κάτι για να ενοχληθώ. Είμαι άνθρωπος που δεν δίνει δικαιώματα, είμαι χαμηλών τόνων και δεν μου προέκυψε ποτέ κάτι δυσάρεστο.
Άρα αφού είσαι χαμηλών τόνων δεν θα έκανες γυμνή φωτογράφιση...
Δεν έχω κάνει και ούτε θα έκανα. Δεν νομίζω ότι είναι στο χαρακτήρα μου. Όταν ξεκίνησα τη δουλειά έβαλα τους όρους μου. Δεν θα τα πουλούσα όλα για να κάνω καριέρα. Έχω καταφέρει πράγματα χωρίς να δείξω το σώμα μου. Όλα τα καλά που μου έτυχαν έγιναν μόνο από τη δουλειά μου. Έτσι πηγαίνω όπου με πάει ο Θεός. Δεν θέλω να κάνω κάτι για το οποίο θα νιώσω άσχημα εγώ μετά, η οικογένεια και τα παιδιά μου στο μέλλον.
Θέλεις να κάνεις παιδιά;
Μου αρέσουν πολύ και θέλω να κάνω. Εξάλλου τι άλλο σκοπό έχει ο άνθρωπος από μια ηλικία και μετά για να είναι ευτυχισμένος; Αυτό που σου βγάζει ένα παιδί δεν μπορείς με τίποτα να το εξισώσεις. Με καμία καριέρα...
Ετοιμάζεις κάτι επαγγελματικά;
Συνεχίζουμε με τον Νότη, μετά θα προκύψει η Θεσσαλονίκη, αλλά δεν ξέρω πότε ακριβώς, και ίσως κάποιο καλοκαιρινό σχήμα. Προς το παρόν, την περασμένη εβδομάδα γυρίστηκε το νέο μου βιντεοκλίπ για το τραγούδι «Εκκρεμότητες» του Βασίλη Καρρά στο οποίο συμμετείχε και ο Γιάννης Τσιμιτσέλης.